nuffnang ads

Monday 4 May 2015

Kangen Water Malaysia



Kangen water ialah air yang dapat menyembuhkan pelbagai jenis penyakit..perkataan kangen diambil daripada bahasa Jepun iaitu Kanggen yang bermaksud kembali ke asal.Kangen water bersifat alkali,di mana apabila tubuh badan kita bersifat asam..maka penyakit pun susah nak lekat kat badan kita.Air Kangen nie juga dapat membantu kita detoks kan semua toksin didalam badan kita melalui pembersihan dalaman iaitu usus kita..jadi tak heran la time minum je air ni kita kerap ke toilet nak buang air..itu maknanya badan kita dalam proses pemulihan...bukan tu je..malahan kangen water ni juga boleh membantu  kita untuk turunkan berat badan..memang sihat la bila minum air nie u olls..banyak sangat manfaat yang kita boleh perolehi..

Manfaat Kangen Water:

1. Meminum kangen water (PH8.5 - 9.5) dapat membantu merawat penyalit seperti kencing manis, ghout, kolestrol, darah tinggi serta terlebih berat badan ataupun overweight.

2. Semburan daripada Beauty Water (PH 6.0) boleh digunakan sebagai pelembap kulit wajah serta dapat mengencangkan kulit, wajah akan lebih berseri dan segar.

3.Semburan daripada acidic water (ph2.5) pula sangat mujarab untuk menyembuhkan luka-luka, gatal-gatal, ruam, alergik, penyakit kulit seperti eczema, psoriasis.






No comments: