nuffnang ads

Thursday 21 May 2015

Super kangen 11.0 dan khasiatnya

Super Kangen  pH 11.0







Khasiat dan manfaatnya, ianya  boleh diminum 1/2 -1 ons dan tidak melebihi 3 cawan sehari membantu badan kita menurunkan kadar kolestrol.Selain itu juga air ini dapat membantu untuk mengubati penyakit yang dihidapi oleh pesakit contohnya penyakit kencing manis, darah tinggi, kanser, jantung , masalah asthma, resdung, katarak mata dan sebagainya.


Antara manfaat Strong Kangen ialah:
1.Tidur malam yang nyenyak, minum sebelum waktu tidur untuk membantu melepaskan
melatonin ketika tidu malam.
2.Sebagai pencuci mata-Bilas mata dengan gelas mata.Kemudian cuci gelas mata dengan asidic water pH 2.5.
3.Menyegarkan mata dengan spraykan mata untuk menenagkan
serta menyegarkan mata yang letih.
4.Toner / penghilang make up: Spraykan pada mata bagi menghilangkan sisa make up
5.Mata bengkak: spraykan pada  mata untuk membantu mengurangi bengkak
6.Alergi serta gejala berdegkur: Gunakan sebagai pencuci hidung ketika sinus.Teknik ini dapat mengurangkan dengkuran ketika tidur.
7.Keracunan makanan-minum 1/4 gelas diikuti dengan meminum kangen water pH 9.5 dan jangan minum atau makan selama 45 minit.Ulangi pada hari berikutnya hanya jika diperlukan.
8.Buah dan sayuran- Rendam minumum selama 5 minit untuk membersihakan daripada sisa racun sayuran.


Testimoni1:

Seorang pakcik yang menghidapi penyakit kencing manis dan juga darah tinggi telah beransur sembuh pabila dengan rutin mengamalkan air super kangen ini.Dia yang dahulunya hanya berbaring, akhirnya sudah dapat bangun dari pembaringan dan perlahan -lahan sudah mulai berjalan sendiri.


Testimoni 2:

Menghidapi penyakit resdung yang kronik, telah mengamalkan iar ini dengan mencuci dan berkumur air ini untuk mengurangka rasa gatal pada hidung.

Testimoni 3:

Mempunyai katarak mata yang tebal, dan jalan penyelesaiannya adalah dengan melakukan pembedahan, namun setelah mengkonsumsi air ini iaitu dengan membasuh mata dengan menggunakan air ini akhirnya katarak mata yang dihidapinya kian sembuh.




Bersambung lain ruangan..

No comments: