nuffnang ads

Wednesday 16 March 2016

Antara testimoni eskinol Japan

INFO BERGUNA UNTUK PANDUAN KEBAIKAN PRODUK ESKINOL ORIGINAL JAPAN
Deep cleanser @ Sabun Pencuci - mencuci kulit wajah dgn lebih mendalam , mengawal minyak di muka, mempunyai kmdungan vit c yg tinggi utk merawat kulit dan gluta sebagai agent pemutih yg berkesan di kulit.
EJ Hazel day cream @Krim Siang - berfungsi sebagai krim kecantikan yg membekalkan colagen dan vitamin dari ekstrak hazel. Mengawal kelembapan kulit, melindungi kulit dari sinar uv dan menjadikan kulit cantik tanpa makeup.
EJ pearl night cream @ Krim Malam -berfungsi sebagai agen pencerahan, memudarkan jerawat, jeragat, kedutan dan juga bintik hitam di kulit, memberikan rawatan yg terbaik pada kulit sewaktu anda tidur.
Instant white cream @ Krim Magic - Pelembab magic yang mampu melindungi kulit dibawah sinaran matahari/cahaya panas(spf130+), memberi kesan pencerahan dalam sekali penggunaan, menutup pori dan menaikan aura pada wajah.
Serum berherba - Bertindak sebagai 'booster' bagi skincare. Mempercepatkan lagi tindakbalas penjagaan wajah/makeup, mencerahkan wajah, membekalkan vitamin secukupnya untuk kulit tanpa sebarang suntikan ðŸ˜Š


















TESTIMONI ESKINOL JAPAN ORIGINAL

No comments: