nuffnang ads

Sunday 27 March 2016

kelebihan Doctorcos

Apakah dia Doctorcos serta kelebihan :-

Doctorcos Amino Acid Hybrid Sheet Free Mask Advanced adalah produk perawatan wajah berasaskan air yang mampu meningkatkan kelembapan kulit sehingga 98.19%. Ianya juga mampu mengekalkan keanjalan kulit dan menyekatakan kulit wajah. kulit akan kelihatan lebih cerah dan putih dengan penggunaan yang  berterusan.. Mask ni memang special dan juga lain dari mask2 yang available kat pasaran.. sebab ia bukan semata2 mask yang tempek sebelum tido tu.. bukan..

KANDUNGAN BAHAN:-
- Amino Acid
- Hyaluronic Acid
- Epidermal Growth Factor (EGF)



- Water-Soluble Vitamins B3
- Royal Jelly

CARA PENGGUNAAN DOCTORCOS MASK:-

1. KRIM PELEMBAP: Sapukan ke seluruh muka dan leher menggunakan tangan secara lembut untuk meningkatkan kadar penyerapan.
2. ASAS MAKEUP: Sebelum pemakaian makeup, sapukan mask secara nipis ke seluruh muka untuk makeup tahan lebih lama dan nampak sekata pada wajah.
3. CAMPURKAN DGN BB CREAM/FOUNDATION: Untuk mengelakkan makeup tidak nampak bercapuk dan tahan lama campuran sedikit amino acid mask sebelum pemakaian.
4. SLEEPING MASK: sapukan 2-3MM mask pada wajah, urut perlahan-lahan untuk 10-15 minit, dan biarkan smalaman di wajah utk kulit menyerap nutrisi sepanjang malam.

Nampak tak kegunaannya.. bukan sekadar mask2 biasa2..sangat berguna..










No comments: